امتحان

❦ ☠ تنـــــــــهاتوتاریکــــــی شبـــــــ ☠ ❦

–^– D͕͗̅E͕͗̅A͕͗̅D͕͗̅ A͕͗̅M͕͗̅O͕͗̅U͕͗̅R͕͗̅ –^–

امتحان

     

              ماهی به اب گفت بی تو میمیرم

             اب خواست امتحانش کنه

             گفت میرم به حرفات فکر میکنم ....

             رفت و زود برگشت ولی ماهی مرده بود

 

            هیچ وقت با رفتنت کسی رو امتحان نکن .... !



نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت16:03---1 تير 1394
خیلی وبت قشنگه.خوشحال میشم به منم سربزنی.

باافتخارلینکی.


مهرزاد
ساعت18:41---1 خرداد 1394
خودت می دانی

من اهل پارک و کافه و سینما نیستم

قرارمان همان کوچه قدیمی

تو نذری بیاور

من در را باز می کنم

تو لبخند بزن

من

م م ن

م م …

بشقاب شکست[


مهرزاد
ساعت17:40---26 ارديبهشت 1394
آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم


لیندا
ساعت22:03---18 فروردين 1394
لایکه داداش بازم مطالب خوشگلت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, ] [ 14:39 ] [ M̶̶O̶̶H̶̶A̶̶M̶̶M̶̶A̶̶D̶̶R̶̶Ê̶̶̬Z̶̶A̶̶ ] [ ]